Sito AssociazioneCis

Sito dellAssociazione Culturale AssociazioneCis Cultura, Informazione, Storie di Mosnigo

OVERVIEW

The web page associazionecis.org currently has a traffic ranking of zero (the smaller the more users). We have examined twenty pages inside the site associazionecis.org and found zero websites interfacing with associazionecis.org. We were able to detect one contacts and locations for associazionecis.org to help you connect with them. We were able to detect one public network sites possessed by this website. The web page associazionecis.org has been on the internet for six hundred and one weeks, seven days, five hours, and twelve minutes.
Addresses
Dec 2012

ASSOCIAZIONECIS.ORG TRAFFIC

The web page associazionecis.org has seen diverging quantities of traffic through the year.
Traffic for associazionecis.org

Traffic ranking (by month) for associazionecis.org

Traffic ranking by day of the week for associazionecis.org

ASSOCIAZIONECIS.ORG HISTORY

The web page associazionecis.org was created on December 27, 2012. It is now six hundred and one weeks, seven days, five hours, and twelve minutes old.
December

WEBPAGE AGE

LINKS TO DOMAIN

WHAT DOES ASSOCIAZIONECIS.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of associazionecis.org Mobile Screenshot of associazionecis.org Tablet Screenshot of associazionecis.org

AssociazioneCIS Ente No Profit

AssociazioneCIS Ente No Profit AssociazioneCIS Ente No Profit

Via Papa Giovanni XXIII - Fraz. Mosnigo, 32

MORIAGO DELLA BATTAGLIA, TV, 31010

IT

ASSOCIAZIONECIS.ORG SERVER

Our parsers detected that a lone page on associazionecis.org took seven hundred and eighty-one milliseconds to download. I could not find a SSL certificate, so in conclusion our parsers consider this site not secure.
62.149.142.184

dns2.technorail.com
dns.technorail.com
dns3.arubadns.net
dns4.arubadns.cz

BROWSER IMAGE

SERVER OS AND ENCODING

We found that this website is operating the Apache operating system.

HTML TITLE

Sito AssociazioneCis

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web page associazionecis.org had the following on the homepage, "In un Isola di Morte." We saw that the website said " Dialetto - I vari aspetti di una lingua parlata." It also said " Dialetto - I vari aspetti di una lingua parlata. Dialetto - I vari aspetti di una lingua parlata - Approfondimento. Concorso Fotografico Palù - Luci, Forme e Colori della nostra Terra. Definizione di Identità Mario Vigiak. Definizione di Identità Alexandra Foresto. Che cossè un anplagghede? No sta piànder Catineta."

SEEK SIMILAR WEBSITES

Cittadini del Mondo - Homepage

La Biblioteca Interculturale Cittadini del Mondo è uno spazio aperto a tutti dove la cultura rappresenta il principale strumento di integrazione. Ha un patrimonio di oltre 20000 libri in più di 25 lingue diverse. Ogni giovedì sera, dalle 19. La Rappresentazione Del Genere Femminile Nel Cinema. Il 13 Febbraio parte il Cor.

a caval dun asen

ah bè questa cosa mi rassicura molto! Il passo è a rilento e i tempi si allungano.

ASSOCIAZIONE CIVICA ROMANA

POWER TO THE PEOPLE! Lei ha capito che se toccheranno i diritti di qualsivoglia minoranza poi toccheranno anche i suoi diritti! Pubblicato da Giorgio Bernardi. QUOTE ROSA, DONNA GIULIANA ALMIRANTE.

La voce del territorio

Un BLUFF che viene da lontano. Ed il rinvio a giudizio dello scorso 6 marzo, impone una grande riflessione. Hanno il dovere di dimostrare che sono distanti da quelle logiche affaristico criminali. Ecco cosa dove fare il Comune a tutela dei cittadini. Si pubblichino i provvedimenti di costituzione di .